Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 13:12:07 +0200

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00261 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Viljandi mnt 39 
(Ridaelamu) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitatud arvamuse saamiseks, kas 
Transpordiamet valdkonnas on puutumus menetluse lahendusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26918832>  (menetlus nr: 
411577), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister